İnternet Kurdu Ata Demirer

https://i1.wp.com/www.milliyet.com.tr/2007/12/24/son/resim/gal4/1.jpg24’te yayınlanan ‘Tıkırtı Gazetesi’ adlı programa katılan Ata Demirer, teknolojiyle barışık olduğunu da verdiği cevaplarla gösterdi… Twitter üyesi olan Demirer, bilgisayar ve internetle ilişkisini anlattı…

• Facebook’ta 72 Ata Demirer var. 38’inde fotoğrafınız var. Twitter’da da “İnternette başkalarının adıyla dolaşmak ne garip” bir notunuz var. Kaç Ata Demirer var bu sosyal alemde?

Bir kere Facebook’ta yokum. Bir zamanlar vardım. Sonra o hesap ‘hack’lendi ve çoğaldı. Twitter’a da “Burası çok hesaplı” diyen bir arkadaş sayesinde girdim. İki üç aydır öyle eğlencesine yazıp çiziyorum. Twitter’da sabahları günaydın, akşamları iyi geceler yazanlar bile var.

• 13 bine yakın bir takipçiniz olduğu düşünülürse…

Yani twitter’ı canım sıkıldığında, eğlenmek için, özellikle kötü espri yazmak için kullanıyorum. Bir rahatlama biçimi. Mesela “Üşüyorsan Google Earth” giy falan deyiveriyorum. Yani, bu iğrenç espriler diye tabir ettiğimiz espriler beni çok eğlendiriyor. Normalde bu denetime takılıyor yaptığım işlerde. Böyle esprileri taşımamaya çalışıyoruz sahneye falan ama twitter’da herhangi bir denetim söz konusu olamadığı için sırf eğlenmek için karşıdaki de iyi niyetliyse bu tip şakalarla süslüyoruz portalı. Bu Twitter da tehlikeli bir şey. Hele ubertwitter diye bir şey var ki bulunduğu pozisyonu, noktayı evine kadar söylüyor. Bence bir yerde durmak lazım.

• Bir avantajı var mı twitter’ın?..

Şöyle bir avantajı var. Benim hakkımda diyeceğini bana doğrudan söyleyebiliyor. O yüzden çok rahatladım. Yani check edebiliyorum. Sonuçta yalnız insanlarız yani. Özellikle böyle bir mesleği yapıyorsanız sizi direkt yalnızlığa itiyor. Mesela gösteriden çıkıyorum. Acaba bu gece gösteri iyi miydi diyorum. Kardeşim, asistanım diyor ki bence iyiydi abi. Patron diyor ki bence iyiydi abi. Seyirci zaten güldü falan ama yine bir kurt oluyor insanın içinde. Ama gelip bilgisayarı açıyorum.

• Bir de daha açık sözlü olunuyor internette…

Bravo. Bir de şöyle bir avantajı var. Benimle ilgili herhangi bir yalan haberi hiç mahkemeyle uğraşmadan oradan yalanlayabilirim. O yüzden köşe yazarları biraz kızıyorlar bu duruma. Ama zaman içerisinde facebook’laşır mı, profilini değiştirir mi bilemiyorum.

• Peki, Ata Demirer interneti verimli kullanabiliyor mu?

Tabii ki. İlk gireceğim yer hotmailimdir. Mail gelmiş mi diye bakarım. Sonra ikincisi ‘meteor.gov.tr’dir. Meteorolojiden deniz meteorolojisine bakarım. Ondan sonra google’da hakkımda yakın zamanda çıkan haberleri okurum.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s