Kimsenin Bilmedikleri

iyi geceler kimsenin bilmedikleri,

sizleri bir tek ben biliyorum sağolun, sizleri ne çözebildim nede çözmekten vazgeçtim. bir gün sizlerle yüz yüze geleceğime eminim.o zaman merak ediyorum neler konuşacağız? sizler bana mı kızacaksınız yoksa ben sizden mi korkacağım? bu dünyadan olmadığım inancı giderek beynimi yiyip bitiriyor. sanırım dünyada buna delilik diyorlar. olsun en azından ben daha farklıyım. hem farklı olup hemde bunu kimseye belli edememek en zor meddahlık şu dünyada. hayatta kalmak için bir süre daha sahte olacağım, iyi geceler…

2 responses to “Kimsenin Bilmedikleri

  1. “kah çıkarım gökyüzüne seyrederim âlemi kah inerim yeryüzüne seyreder âlem beni…”

    Bana bu sözleri hatırlattı yazınız. İnsan ki kocaman bir dünya o dünyasının içinde ara sıra bunları yapması lazım. Kendisi keşfedebilmek adına. Güzeldi(:

Bir Cevap Yazın

